Home-›Foren-›Outlook Express-›OE 6 Verbindung zum Mailserver unterbrochen
- Dieses Thema hat 4 Antworten und 2 Stimmen, und wurde zuletzt aktualisiert 15:45 um 10. November 2005 von mfn.
- AutorBeitrag
- 9. November 2005 um 17:48 #32854fisch101Teilnehmer
Hey, kann seit ein paar Tagen mit meinem Outlook Express 6
keine Email mit größeren Anhängen versenden ( z.B. 5mb )
Fehlermeldung von Symantec
.. weil die Verbindung zum Mailserver unterbrochen wurde..
Fehler 1003,9
Wer kann helfen ? ChrisFischer
9. November 2005 um 19:55 #118699mfnTeilnehmerUntersage Norton zunächst das Abscannen von Mails. Das kann OE zum Verrecken nicht haben.
10. November 2005 um 14:13 #118745fisch101TeilnehmerOk hab ich gerade versucht … wie mach ich das ?
Vielen Dank für die
Unterstützung..!Fischer
10. November 2005 um 14:13 #118746fisch101TeilnehmerOk hab ich gerade versucht … wie mach ich das ?
Vielen Dank für die
Unterstützung..!Fischer
10. November 2005 um 15:45 #118761mfnTeilnehmerHoffe, du kannst englisch:
Error: An encrypted email connection has been detected. Please see Help for more information on how to transmit encrypted email.
Situation:
When sending or receiving email you see the message \”An encrypted email connection has been detected. Please see help for more information on how to transmit encrypted email.\”Solution:
Norton AntiVirus, Norton Internet Security and Norton AntiSpam only supports email clients that use the default ports of 110 (POP3) & 25 (SMTP).Section 1: Disable the warning message:
Because your Symantec program does not support email protection secure connections, you should disable the warning message.To disable the warning message
In the Email Scanner message dialog box, click Don\’t show me this again >OK.If you cannot send and receive email, go on top Section 2.
Section 2: Disable email scanning
Disabling email scanning will allow you to send and receive email.To disable email scanning
Close your browser to disconnect from the Internet.
If you are using Microsoft Outlook or Outlook Express, then turn off the preview pane option:
In Microsoft Outlook, on the View menu make sure that the Preview Pane menu item is not selected.
In Outlook Express, on the View menu click Layout. Clear the Show Preview Pane check box.
Close any email programs that are open.
Start Norton AntiVirus.
If Norton AntiVirus is installed as part of Norton Internet Security or Norton SystemWorks, then start that program.
Click Options. Click Norton AntiVirus if you see a menu.
In the left pane, click Email.
In the right pane, uncheck Scan incoming Email and Scan outgoing Email.
If you are prompted to verify that your email program is not running, then click OK > OK. - AutorBeitrag
Das Thema ‘OE 6 Verbindung zum Mailserver unterbrochen’ ist für neue Antworten geschlossen.