IncrediMail Data.cab nicht möglich

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    Uwe-Dembski
    Participant

      Versuche bitte folgendes:
      1. Lade Dir die Cab-Datei auf dem Desktop. Versuche dann die Übertragung zum neuen
      PC. Funktioniert das?
      2. Kopiere die Datei in einen Ordner Deine Wahl (Vorsicht, ich weiß nicht, ob dieser
      Versuch wirklich funktioniert, habe es selbst noch nicht ausprobiert). Entpacke die
      Datei mit z. B. winrar in diesen
      Ordner. Folge dann der folgenden Anleitung:

      Open IncrediMail, click on File > Import and Export > Import Messages.

      In the pop-up window, select ‘IncrediMail’ and click on ‘Next’.

      Click ‘Select Folder’ and browse to the ‘Identities’ folder located on your Desktop. Click on ‘Nex’t.

      Select the option ‘All Folders’ and make sure the ‘Import To a New Folder’ option is checked. Click on ‘Next’.

      When complete, click on ‘Finish’.

      Once IncrediMail has imported your email messages, do the following to import your IncrediMail contacts:

      In the main IncrediMail window, go to File > Import and Export > Import Contacts.

      In the pop-up window, select ‘IncrediMail Address Book’ and click on ‘Next’.

      Click ‘Select Folder’ and browse to the ‘Identities’ folder located on your Desktop. Click on ‘Next’.

      When complete, click ‘Finish’.

      Bis bald und viele liebe Grüße

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